حاصل عمر گابریل گارسیا مارکز در 15جمله!

در 15 سالگی آموختم كه مادران از همه بهتر می‌ دانند ، و گاهی اوقات پدران هم .
در 20 سالگی یاد گرفتم كه كار خلاف فایده‌ ای ندارد ، حتی اگر با مهارت انجام شود .
در 25 سالگی دانستم كه یك نوزاد ، مادر را از داشتن یك روز هشت ساعته و پدر را از
داشتن یك شب هشت ساعته ، محروم می‌ كند .
در 30 سالگی پی بردم كه قدرت ، جاذبه مرد است و جاذبه ، قدرت زن .
در 35 سالگی متوجه شدم كه آینده چیزی نیست كه انسان به ارث ببرد ؛ بلكه چیزی
است كه خود می‌ سازد .
در 40 سالگی آموختم كه رمز خوشبخت زیستن ، در آن نیست كه كاری را كه دوست
داریم انجام دهیم ؛ بلكه در این است كه كاری را كه انجام می‌ دهیم ، دوست داشته
باشیم .
در 45 سالگی یاد گرفتم كه 10 درصد از زندگی ، چیزهایی است كه برای انسان اتفاق
می‌ افتد و 90 درصد آن است كه چگونه نسبت به آن واكنش نشان می‌ دهند .
در 50 سالگی پی بردم كه كتاب بهترین دوست انسان و پیروی كوركورانه بدترین دشمن
وی است .
در 55 سالگی پی بردم كه تصمیمات كوچك را باید با مغز گرفت و تصمیمات بزرگ را با قلب .
در 60 سالگی متوجه شدم كه بدون عشق می‌ توان ایثار كرد ، اما بدون ایثار هرگز نمی
توان عشق ورزید .
در 65 سالگی آموختم كه انسان برای لذت بردن از عمری دراز ، باید بعد از خوردن آنچه لازم
است ، آنچه را نیز كه میل دارد ، بخورد .
در 70 سالگی یاد گرفتم كه زندگی مساله در اختیار داشتن كارت‌ های خوب نیست ؛ بلكه
خوب بازی كردن با كارت‌ های بد است .
در 75 سالگی دانستم كه انسان تا وقتی فكر می‌ كند نارس است ، به رشد وكمال خود
ادامه می‌ دهد و به محض آنكه گمان كرد رسیده شده است ، دچار آفت می‌ شود .
در 80 سالگی پی بردم كه دوست داشتن و مورد محبت قرار گرفتن بزرگترین لذت دنیا است .
در 85 سالگی دریافتم كه همانا زندگی زیباست .

اسایش دو گیتی

دستور العمل هاي شيرازي برای زندگی بهتر

???چرا!!!!! عاقل کند کاری؟؟؟؟

سعي كنيد روزها استراحت كنيد تا شبها راحت بخوابيد!

در نزديكي تخت خوابتان صندلي بگذاريد تا اگر از خواب

بيدار شديد روي آن نشسته و استراحت كنيد!

ايستادن به رفتن، نشستن به ايستادن و خوابيدن به نشستن اولويت دارد!

جايي كه مي‌توانيد بنشينيد چرا مي‌ايستيد؟

كار امروز را به فردا موكول كنيد و كار فردا را به به امروز مینداز!

اگر حس كار كردن به شما دست داد كمي صبر كنيد

تا اين حستون برطرف شود!

از همه ديرتر سر سفره رفته و زودتر بلند شويد تا زحمت

چيدن و جمع كردن سفره به شما تحميل نشود!

براي كار هميشه فرصت هست پس از استراحت غافل نشويد!

در ميهماني‌ها حتماً با خود بالش ببريد شايد فرصتي

براي استراحت بدست آورديد!

به خواب نگویید كار دارم به كار بگوييد خواب دارم!

 

شب یلدا


http://yadema.files.wordpress.com/2007/12/yalda.jpg

سلام دوستان ببخشید که دوباره مطلب گذاشتم

اخه کسی نیست که مطلب بذاره

شما ببخشید

**پیشاپیش شب یلدا را شادباش عرض می کنم**
برای باز شدن صفحه فال باید flash player داشته باشید

فال حافظ
(کلیک کنید)

اینترنت همراه

ادامه نوشته

محرم

The image “http://www.arzoontarin.ir/image/moharam.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

عشق است که سوی کربلا می‌آید

با پرچم خون و بانگ «لا » می‌آید

تا نقش کند، ستارة صبح سپید

بر قامت نیزه ، سر جدا می‌آید


(یونس رنجکش )

زندگی در خوابگاه!

اولین روزهای خوابگاه



ساعت ۲ نصف شب(یک اتاق)



ساعت ۳ نصف شب(کل خوابگاه منهای جدیدالورودا )



ساعت ۴ صبح هنگام خواب(البته اینور اینجور نیست)



وضعیت تحصیل در خوابگاه



گفت و گوی صمیمانه



پایان گفت و گو



امکانات غذایی در خوابگاه(بجز دانشکده نفت)



طریقه ظرف شستن در خوابگاه(البته بجز پسرا)



تبادل نظر بر سر یک مسئله



تبادل نظر با پیروزی یک نفر پایان میابد!



و این هم آخر عاقبت زندگی در خوابگاه!!


اینترنت گوشی


با سلام خدمت همه دوستان عزیز امروز یه آموزش براتون میذارم که دیگه نرید از اینترنت دایل آپ استفاده کنی(البته موقعی که خونه هستید)د و با سرعت ۴۶۰ و سرعت دانلود ۴۰-۵۰ از اینترنت گوشی خود استفاده کنید

من آموزش برای نوکیا رو میذارم چون بیشتر گوشی های نوکیا سرعت بالا تره دارند اگر هم گوشی های دیگر رو خواستید بگید تا بذارم

اول از همه اگر از سیم کارت همراه اول یا ایرانسل استفاده میکنید باید GPRS خود را فعال کنید برای همراه اول کافی است به سایت همراه اول مراجعه کرده و فرم مربوط را پر کرده و بعد از فعال سازی از اینترنت گوشی استفاده کنید

در صورتی که از سیم کارت های ایرانسل استفاده میکنید شماره ۷۰۰ را از خط ایرانسل خود شماره گیری کرده و بعد گزینه ۳ را بزنید و بعد گزینه ۶ را بزنید و در صورت موجود بودن مدل گوشی شما در لیست ایرانسل تنظیمات برای شما ارسال میشود و شما آن را سیو میکنید و بعد به اینترنت وصل میشوید

بقیه در ادامه مطلب

ادامه نوشته

همسرگزینی در دانشگاه!

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


بدون شر


فرهنگ اصیل ایرانی

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

سلام به همه دوستای 86 ای خوبم(مخصوصا کنکوری ها)

واستون تواین پست می خوام درمورد شهر پارس یا همون تخت جمشید

صحبت کنم دوست داشتم که مثل بقیه دانشگاهها می تونستیم

با بچه های ورودیمون یه سراردو میرفتیم تخت جمشید

حالا که نشد امامن تصمیم کرفتم که تخت جمشید

رو بیارم پیش شما تا باهاش اشنا بشید

پس اگه دنبال فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی هستی یه سر بزن به ادامه مطلب

ادامه نوشته

شیطان

دیروز شیطان را دیدم. در حوالی میدان بساطش را پهن كرده بود؛ فریب می‌فروخت. مردم دورش جمع شده‌ بودند،‌ هیاهو می‌كردند و هول می‌زدند و بیشتر می‌خواستند.
توی بساطش همه چیز بود: غرور، حرص،‌دروغ و خیانت،‌ جاه‌طلبی و ... هر كس چیزی می‌خرید و در ازایش چیزی می‌داد. بعضی‌ها تكه‌ای از قلبشان را می‌دادند و بعضی‌ پاره‌ای از روحشان را. بعضی‌ها ایمانشان را می‌دادند و بعضی آزادگیشان را.
شیطان می‌خندید و دهانش بوی گند جهنم می‌داد. حالم را به هم می‌زد. دلم می‌خواست همه نفرتم را توی صورتش تف كنم.
انگار ذهنم را خواند. موذیانه خندید و گفت: من كاری با كسی ندارم،‌فقط گوشه‌ای بساطم را پهن كرده‌ام و آرام نجوا می‌كنم. نه قیل و قال می‌كنم و نه كسی را مجبور می‌كنم چیزی از من بخرد. می‌بینی! آدم‌ها خودشان دور من جمع شده‌اند.
جوابش را ندادم. آن وقت سرش را نزدیك‌تر آورد و گفت‌: البته تو با اینها فرق می‌كنی.تو زیركی و مومن. زیركی و ایمان، آدم را نجات می‌دهد. اینها ساده‌اند و گرسنه. به جای هر چیزی فریب می‌خورند.
از شیطان بدم می‌آمد. حرف‌هایش اما شیرین بود. گذاشتم كه حرف بزند و او هی گفت و گفت و گفت.
ساعت‌ها كنار بساطش نشستم تا این كه چشمم به جعبه‌ای عبادت افتاد كه لا به لای چیز‌های دیگر بود. دور از چشم شیطان آن را برداشتم و توی جیبم گذاشتم.
با خودم گفتم: بگذار یك بار هم شده كسی، چیزی از شیطان بدزدد. بگذار یك بار هم او فریب بخورد.
به خانه آمدم و در كوچك جعبه عبادت را باز كردم. توی آن اما جز غرور چیزی نبود. جعبه عبادت از دستم افتاد و غرور توی اتاق ریخت. فریب خورده بودم، فریب. دستم را روی قلبم گذاشتم،‌نبود! فهمیدم كه آن را كنار بساط شیطان جا گذاشته‌ام.
تمام راه را دویدم. تمام راه لعنتش كردم. تمام راه خدا خدا كردم. می‌خواستم یقه نامردش را بگیرم. عبادت دروغی‌اش را توی سرش بكوبم و قلبم را پس بگیرم. به میدان رسیدم، شیطان اما نبود.
آن وقت نشستم و های های گریه كردم. اشك‌هایم كه تمام شد،‌بلند شدم. بلند شدم تا بی‌دلی‌ام را با خود ببرم كه صدایی شنیدم، صدای قلبم را.
و همان‌جا بی‌اختیار به سجده افتادم و زمین را بوسیدم. به شكرانه قلبی كه پیدا شده بود .
همین !!!!!!

آنچه یک زن بطور واقعی می خواهد؟

روزی روزگاری پادشاه جوانی به نام آرتور بود که پادشاه سرزمین همسایه اش او را دستگیر و زندانی کرد. پادشاه برای آزادی وی شرطی گذاشت که می بایست به سؤال بسیار مشکلی پاسخ دهد. آرتور یک سال زمان داشت تا جواب آن سوال را بیابد، و اگر پس از یکسال موفق به یافتن پاسخ نمی شد، کشته می شد. سؤال این بود: زنان واقعاً چه چیزی می خواهند؟

آرتور به سرزمین پادشاهی اش بازگشت و از همه شروع به نظرخواهی کرد: از شاهزاده‏ها گرفته تا کشیش‏ها، از مردان خردمند، و حتی از دلقک‏های دربار... . او با همه صحبت کرد، اما هیچ کسی نتوانست پاسخ رضایت بخشی برای این سؤال پیدا کند. بسیاری از مردم از وی خواستند تا با جادوگر پیر سرزمین، مشورت کند. وقتی که آخرین روز سال فرا رسید، آرتور فکر کرد که چاره ای به جز مشورت با جادوگر پیر ندارد. جادوگر موافقت کرد تا جواب سؤال را بدهد، اما قبل از آن از آرتور خواست تا با دستمزدش موافقت کند.

جادوگر پیر می خواست که با لُرد لنسلوت، نزدیکترین دوست آرتور و نجیب‏زاده‏ترین دلاور و سلحشور آن سرزمین ازدواج کند! آرتور از شنیدن این درخواست بسیار وحشت زده شد. جادوگر پیر؛ گوژپشت، وحشتناک و زشت بود و فقط یک دندان داشت، بوی گنداب می‏داد، صدایش ترسناک و زشت بود. آرتور هرگز در سراسر زندگی­ اش با چنین موجود نفرت انگیزی روبرو نشده بود، از این‏رو نپذیرفت تا دوستش را برای ازدواج با جادوگر، متقاعد کند. اما وقتی دوستش لنسلوت، از این پیشنهاد باخبر شد گفت که هیچ از خودگذشتگی‏ای، قابل مقایسه با جان آرتور نیست. از این رو مراسم ازدواج آنان اعلان شد و جادوگر پاسخ سوال را داد. سؤال آرتور این بود: زنان واقعاً چه چیزی می خواهند؟
ادامه نوشته

تبریک

دوست عزیزم مزدوج شدنت رو بهت تبریک میگم

سلام دوستان خواستم خدمتون عرض کنم که دیشب مراسم عقد یکی از دوستان بود

که منم بصورت ناخواسته فهمیدم اما گفته که اسمش فاش نشه

اما بهش تبریک بگید

حجکم مقبول سعیکم مشکور

حجکم مقبول....سعیکم مشکور انشا الله

کعبه سنگ نشانی است که ره گم نشود

 حاجی احرام دگر بند و ببین یار کجاست 

دوستان عزیزم جناب اقایان دهستانی  احمدیان ثامنی مشرف شدن شما

را به زیارت خانه خدا و بازگشت شما را از سرزمین وحی

به شما و خانواده محترمتان تبریک می گویم

 

دلگیر

سلام بچه ها بابا کجایید خبری ازتون نیست

اه ه ه ه ه بابا دلم گرفت

یکی یه مطلب جدید بزنه

 

section E

اينم يه عكس موندگار از section E اميدوارم ياد اور خاطرات خوب واسطون باشه

اره خودم نيستم , به قول دكتر مسلمي از اون جايي كه ميدونيم

دارم كيك مي خورم


love

سلام به همه دوستای گلم که دلم واسه همشون تنگ شده

امیدوارم که تا اینجا تابستونه خوبی رو گذرونده باشین

واسطون  یه فایل گذاشتم که دوست دارم  ببینیدش

بابا کلیک کن دیگه(دانلود)

طنز

سلام دوستان اینو تو یه پارکینگ تو اصفهان دیدم خیلی واسم جالب بود

اخه خیلی صاحبش ادم اصیلی بود ازون اصفهانی ها بودا

البته من که نفهمیدم چه جوری اینو درست کرده بود

اما خودش گفت دست و کار حاج خانومه


البته دوستان اصفهانیم ناراحت نشن ها

خداحافظی

چشم هایم سراغ تو را می گیرند

و من خستگی را بهانهء نبودن ها می کنم ...

انگار خودشان هم می دانند که گولشان می زنم ...

سلام دوستان

اینم ترم 6 تموم شد با همه خوبی و بدیاش و امروز روز اخر, من که اصلا بهم خوش نگذشت  

یعنی اینجا خوش نمی گذره امیدوارم شما دوستان ترم خوبی رو گذرونده باشین

دوستان یه خواهش داشتم اونم اینه که توی تابستون هر وقت تونستید

به وبلاگ سر بزنید سعی کنید مطلب هم بگذارید.

دوستان دوستدارم بگید این ترم چطور ترمی بود...

رای گیری اعراب برای تغییر نام خلیج فارس
رای‌گیری اعراب برای تغییر نام خلیج فارس به تازگی اعراب یک نظرسنجی برای تغییر نام خلیج فارس با نام مجعول خلیج ع ر ب ی و
پیشنهاد آن به گوگل راه‌اندازی کرده‌اند.
به لینک زیر بروید و در این رای‌گیری شرکت کنید و به خلیج فارس رای دهید:

vote

خطر

سلام دوستان وعزیزان مراقب خود و هم اتاقیان خود باشید

با اطلاع شدیم که گروهک تروریستی با نام کچلان چندیست در بین دانشجویان رخنه کردند و با هدف کچل کردن کل دانشجویان هر شب به یک اتاق حمله می کنند و یکی از اعضای ان اتاق را کچل می کنند و در صورتی که فرد مورد نطر فرار کند هم اتاق های وی به گروگان گرفته می شوند و در هر 15 دقیقه سر یکی ا ز انها را می زنند.

از جمله ویژگی های افراد این گروه,همگی کچل ,خشن و موزر بدست هستند

از دوستان عزیز خواهش می شود در صورت مشاهده هر کدام از افراد این گروه سریعا با شماره 000011000

تماس حاصل فرمایید.

...

دوستان و بینندگان محترم شیرازی توجه توجه
پیست کارتینگ شهر شیراز در شهرک گلستان راه اندازی شد

پیست اتومبیلرانی و کارتینگ شهر مجموعه ای برای علاقه مندان

به اتومبیلرانی جهت تمرین با خودرو و کارت در کنار سالنی مجهز.

آدرس دقیق مجموعه ( پشت نمایشگاه بزرگ گلستان )

طنز

سلام خدمت دوست عاشق صفت عاشق نام

دوست دارم یه چیزی رو بهت بگم

می دونی چیه؟
...

نمی دونی؟

...
فکر کن!
...
من بگم؟
...
بابا دوست
 دارم!
...
تو رو؟

نه!!!!!!!!!!!!!!

عمرا

...

بابامو می گم!

ادامه نوشته

پالایشگاه ابادان

اردوی, علمی ,سیاحتی ,تفریحی,.... پالایشگاه ابادان رفتیم

سلام دوستان

با تشکر از دوست خوبم وحید جون(البته وصفیش)به خاطر تموم زحماتی که کشیدن

تو این دو روز واسه جور کردن این اردو واقعا خسته نباشی.

اعلام نتایج کاراموزی

سلام دوستان ...

بی مقدمه برم سر اصل مطلب نتایج کاراموزی اعلام شد اینم لینک دانلود فایل

 نتایج کاراموزی

 شادبودن هنر است

سلام دوستان

یه شعر گذاشتم توی ادامه مطلب که دوست دارم بخونیدش و بگین با خوندن این شعر یاد چی میافتید

فقط یه خواهش اگه نظر نداری پس,چیزی نگو.

دوست عزیز خواهش کردم پس...


ادامه نوشته

اتش سوزی

تصاویری از لکه نفتی خلیج مکزیک 
با انفجار و غرق شدن یک سکوی نفتی از شرکت نفتی "بی پی" در خلیج مکزیک، آلودگی نفتی عظیمی در سواحل ایالات متحده به‌ راه افتاد و علی‌رغم تلاش شبانه‌روزی برای مهار آن، تصاویر ماهواره‌ای از گسترش روزافزون این لکه نفتی خبر می‌دهند.

هفته گذشته،‌ بر اثر وقوع انفجار در تجهیزات نفتی زیردریایی هوریزون،‌ واقع در خلیج مکزیک،‌ حجم فراوانی از نفت خام به دریا سرازیر شد. بر اساس گزارش پاپ‌ساینس، نشت نفت از این سکو با متوسط میزانی معادل 5000 بشکه در روز همچنان ادامه دارد و تلاش‌ها برای متوقف ساختن آن بی‌نتیجه مانده‌اند. گزارش‌‌ها حاکی از آن است که تلاش‌های صورت گرفته به کمک آتش‌های کنترل‌شده و ربات‌های زیردریایی تا به حال ناموفق بوده است و این لکه نفتی بزرگ،‌ اکوسیستم دریا و زندگی هزاران پرنده و آبزی را به خطر انداخته است.
ادامه نوشته

عکس لورفته از مدیریت

بعد از رو نمایی از عکس لو رفته از مدیریت در ساعت 3 بامداد شنبه 11/2/1389 شاهد اعتراض های متعدد از دوستان از  اتاق های مختلف بودیم که همگی خواستار حضور مدیرت و توضیح کامل در مورد این عکس بودند.

در  صورت عدم حضور ,مدیریت باید استعفای خود را علام فرماید.

بریم سر اصل مطلب

درد دل می کرد دختر وقت خواب درجوار مادرش در رختخواب

گفت مادر حالم اصلا خوب نیست....

ادامه نوشته

سال نو مبارک

آشنایی با تاریخچه عید نوروز:

سال نو خجسته باد

جشن نوروز از آیین‌های باستانی و ملی ایرانیان می‌باشدبا استناد بر نوشته‌های بابلیها، شاهان هخامنشی در طول جشن نوروز در ایوان کاخ خود نشسته و نمایندگانی را از استان‌های گوناکون که پیشکش‌هایی نفیس همراه خود برای شاهان آورده بودند می‌پذیرفتند. گفته شده که داریوش کبیر، یکی از شاهان هخامنشی
(۴۲۱ - ۴۸۶)، در آغاز هر سال از پرستشگاه بأل مردوک، که از خدایان بزرگ بابلیان بود دیدن می‌کرد.
همچنین پارتیان و ساسانیان همه ساله نوروز را را با برپایی مراسم و تشریفات خاصی جشن می‌گرفتند. صبح نوروز شاه جامه ویژه خود را پوشیده و به تنهایی وارد کاخ می‌شد.

ادامه نوشته

چهارشنبه سوري


امروز بحث ما در مورد جشن چهار شنبه سوري است، درباره ي اين كه
اين جشن چيست وچه پيشينه اي دارد همه كم و بيش چيزهايي شنيده
و يا خوانده ايم حالا به ادامه مطلب برید و بخونید...
ادامه نوشته