نوروز مال ما ایرانی هاست!!!
سازمان ملل متحد نظر سنجی بزرگی را در ارتباط با ثبت جهانی نوروز انجام داده است مبنی بر این که اگر یک میلیون نفر از ایران به سازمان ملل ایمیل بفرستند این روز به نام ایران ثبت خواهد شد اما اگر به اندازه کافی ایمل زده نشود این روز به نام افغانستان ثبت خواهد شد.از حق کشورتان دفاع کنید. لطفا اطلاع رسانی کنید. http://www.PetitionOnline.com/Norouz (من فقط توی یه وب (فیزیوتراپی۸۷) دیدم و زدم تو وبلاگ دیگه اینکه واقعی باشه یانه رو خبر ندارم)

+ نوشته شده در جمعه نهم بهمن ۱۳۸۸ ساعت 2:15 توسط یاشار مودت
|