چیکار کنم
آقا من از اینجور پستا خوشم نمیاد اما اونقد از امثال نیوتون کتک خوردیم که اینو میذارم
راستی اولین ۳ واحدی که به لطف دکتر بهرامی با آقای عیسی زاده تونستم بگیرم بهم حال داد![]()

+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و هفتم خرداد ۱۳۸۹ ساعت 10:52 توسط رسول حسنعلی زاده
|